Dag 15 - Reisverslag uit Nogersund, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Nogersund, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Dag 15

23 Juli 2014 | Zweden, Nogersund

(verslag is een dagje later, we hadden bijna geen bereik)
Rond 12.00 zijn we vertrokken vanaf de parkeerplaats Fräjen, onderweg naar Karlshamn.

Door een mooie bosrijke omgeving met veel watertjes.

Uur of 13.00 zijn we aangekomen in het havenstadje Karlshamn, druk bezocht stadje aan de Oostzee.
Even lekker gesnuffeld in de winkeltjes en afgesloten met een broodje kebab (hihi ja ook in Zweden hebben ze kebab ;-) ).

Ondanks dat het een leuk stadje was hebben we toch besloten dat we verder gingen rijden.
De campers stonden namelijk erg dicht op elkaar en je keek uit op het industrieterrein. ( hihi verwent)

Tomtom ingesteld op een parkeerplaats langs de doorgaande weg aan zee en daar tuften we weer heen.
De parkeerplaats bleek niet echt aan zee, je kon er niet in de buurt komen.

Dus hop weer in de T en verder tuffen

Helaas waren we toen het spoor een beetje bijster (dure zin voor we waren de weg kwijt haha).

Maar ook dit keer pakte het weer goed uit, nadat we de zee weer in het vizier hadden kwamen we uit Nogersund.
Super plekje direct aan zee!
Voor 130,-kronen (+- €14,-) van alle gemakken voorzien. Warme douche, afwasplaats, stroom, afvalwater put, schoon water inneem punt, top :-D
En dan dat uitzicht, zwijmel......