Dag 12 - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2014 | Zweden, Karlstad

Dag 12

Vanmiddag om 12.00 vertrokken uit Åsgårdstrand, het was prachtig weer dus nog even van genoten en een wasje gedaan (moet ook gebeuren ;-) )

Richting Oslo, waar we met de Oslofjordtunnel van 7,4km, onder de Oslofjorden zijn doorgereden. Scheelt een hoop tijd, doordat je niet door Oslo hoeft.

Verder via Askim en Årjang over de E18. Even korte pitstop voor een boterham, waar ik mijn 2e vonst van deze vakantie deed. Ik ben inmiddels 2 Ray-Ban zonnebrillen rijker ;-)

Aan het Myrsjön meer vlakbij de E18 zo'n 60km voor Karlstad, gaan we voor het eerst echt offroad overnachten.

Ik had Bertrik al eerder een klein zijweggetje ingestuurd, maar toen hij mij met een met een scheef oogje naar een karrenspoor zag kijken.... Werd mij medegedeeld, dat als ik dacht dat hij daar naar boven ging rijden, ik het mis had :-P hihi.
Bus gekeerd, terug naar de E18, waar we 3 min. later ons huidig plekje vonden.

Groetjes uit de rimboe ergens aan het Myrsjön meer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 April 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 6652

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Rondreis Noorwegen en Zweden

31 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Christa en Karin in Egypte 2011

Landen bezocht: