Dag 14 - Reisverslag uit Lammhult, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Lammhult, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Dag 14

21 Juli 2014 | Zweden, Lammhult

Rond 12.00 weer vertrokken ( het wordt al bijna gewoonte ;-) ), het was weer veel te mooi weer om vroeg te vertrekken, nog even in het zonnetje gelezen en koffie gedronken ;-)

Toen richting Hjo
Langs de kade en het haventje gelopen. Door het (stads)park, met aan de ene kant het meer en aan de andere kant huisjes helemaal van hout.
Leuk terrasje opgezocht om lekker te lunchen.
En toen weer in de bus onderweg naar onze volgende slaapplaats.

Onderweg een prachtig plekje aan het meertje gevonden met picknickbankje... Net geïnstalleerd, zien we een briefje hangen met" liever niet kamperen ivm ontbreken toiletten " hmmm niet verboden maar duidelijk liever niet.... Toch maar verder gereden naar een parkeerplaats aan een meertje bij het plaatsje Lammhult
Lammhult Lammhult. Prima plaatsje voor de nacht ;-)