Dag 16 - Reisverslag uit Klagshamn, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Klagshamn, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Dag 16

23 Juli 2014 | Zweden, Klagshamn

Dag 16

Om 4.30 vanochtend opgestaan om de zonsopgang te zien, wauw wat fantastisch!

Stiekem, nadat de zon goed aan de hemel stond, snel het bedje weer ingedoken ;-)

Om 11.20 zijn we vertrokken uit Nogersund, 158 km te gaan naar Smygehamn.

In Smygehamn een gote ligweide / parkeerplaats aan zee waar je mag overnachten. Enorm druk (vast door het warme weer) en in de volle zon.
Er waren daar wat leuke winkeltjes met handgemaakte producten en een soort cafeetje die broodjes haring met mosterd dille dressing verkochten. Dat is voor ons lekkerbekjes natuurlijk te veel verleiding ;-)

Jammie!

De kade was zwart, de kant waar alles aanspoelde...
Dit nodigde niet echt uit om te blijven overnachten..

Dus de T weer opgestookt en tuffen.

Klagshamn gevonden een buitenwijk van Malmö.
Vlak bij het strand en lekker in de schaduw.

We staan vlak bij de Sontbrug die Zweden met Denemarken verbind.
Morgen gaan we daarover onderweg naar Mønt Klint.

We hebben een leuke overnachtingsplaats gevonden niet ver van Mønt Klint, maar daarover morgen meer.

Groetjes uit Klagshamn

• 23 Juli 2014 - 21:30

Christa:

Weer online. Mooie foto's en ziet er allemaal prachtig uit. Veel plezier morgen.

• 24 Juli 2014 - 11:19

Mam Nijveen:

Zo te horen gaat het uitstekend met jullie. De fam. Knapper en Ubels vertrekken zaterdag dus werk aan de winkel. Weten jullie al wanneer je terugkomt? Het is hier benauwd heet ongeveer steeds 30gr. We willen zomer en we hebben hem. We volgen jullie en wensen jullie nog veel plezier voorzichtig zijn. Gr. Pap Mam.