Dag 4 - Reisverslag uit Halden, Noorwegen van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Halden, Noorwegen van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Dag 4

11 Juli 2014 | Noorwegen, Halden

Dag 4

Na heerlijk van de zonsondergang te hebben genoten gisteravond, vervolgen we onze route in de richting van Oslo.

Na 2x een korte pitstop om te tanken, de nodige loodvervanger te halen (alleen bij de grotere pompen te verkrijgen maar wel voor een derde van de prijs van in Nederland) en in Tanum een boterham te eten, zijn we in "Halden" aangekomen, op camping "Fredriksten". Een beetje stadscamping.....maar het heeft een warme douche, een fort om te beklimmen en een mooi uitzicht. Taaie klim voor ons T3tje dacht ik maar met glans doorstaan. Tevreden :-D

Morgen vertrekken we richting Göl.
Halverwege zoeken we ons weer een leuke camperplaats of plekje aan de oever uit om te overnachten.
Nola is erg waaks en een vreemde komt niet zomaar de bus voorbij. (op de camping al een jongetje die tussen de campers door rende, ze heeft gelijk dat hoort ook niet ;-), terug geblaft en een man een meter hoog laten springen omdat ze achter de bus weg rende blaffend) dus in the middle of nowhere slapen is geen probleem hihi

Bijna vergeten ;-) gisteren hebben we onderweg nog een klein brandje gehad( lees héél klein) we hebben in de sigarettenaansteker een splitter om meerdere dingen te laden. In de splitter een usb ladertje van de action hihi incl kortsluiting rook met uiteindelijk vlammetje uit het ladertje.....maar ja je rijdt op de snelweg....wat doe je dan....
Van schrik het open raam uitgooien :$ bertrik lol, ik kon even niet bedenken wat ik ermee moest doen met 50liter water in de tank ;-) foutje

Nu lekker in ons campertje gekropen, door het voorraam het avondrood te bekijken.

Weltrusten

Groetjes uit " Halden"