Skärhamn - Reisverslag uit Skärhamn, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Skärhamn - Reisverslag uit Skärhamn, Zweden van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Skärhamn

10 Juli 2014 | Zweden, Skärhamn

Dag 3

267km naar Gøtenburg stond op het programma vandaag.

Rond 11.00 zijn we vertrokken vandaag, ietsje later dan gepland, maar het korte, voetbal debakel, nachtje hebben we lekker rustig aan gedaan.

Rond 13.00 zijn we opzoek gegaan naar een plaatsje aan zee, om onze verse broodjes te nuttigen. ( brood is trouwens erg duur in Zweden....goedkoopste brood €3,30!)

Gezocht op de kaart en het dorpje
Skummeslövsstrand gevonden. Gezellig vakantiedorpje in aanbouw aan zee.
Helaas mocht nola niet op het strand, dus net iets van het strand af gewandeld en broodje gegeten.

Terug in de bus zijn we met nog een korte pitstop Gøtenburg voorbij gereden. De stad bekijken doen we een volgende vakantie, want vandaag willen we slapen op 50m van zee! (En dat is nog +- 40km verder)

"Skärhamn" slapen we vannacht in de haven.

Gewandeld, nog even in zee gezwommen en de rotsen op geklommen om de zonsondergang te bekijken met zijn 3en.

Genieten.....
Weltrusten!

Groetjes uit de haven van Skärhamn.

• 11 Juli 2014 - 19:21

Geert Jan:

Nu al in Noorwegen. Dat is snel. De camping ligt tegen een fort aan als ik het goed opgezocht heb. mooi uitzicht daar. geniet ervan.