Dag 1 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van BertrikKarin - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van BertrikKarin - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Bertrik en Karin

08 Juli 2014 | Denemarken, Sorø

10 uur vertrokken we uit Sappemeer, de t3 afgeladen, op weg naar Denemarken.
Onderweg regen en nog meer regen....

Om 17.00 aangekomen op onze eerste slaap plaats "Kolding, Denemarken" hebben we besloten onze planning te wijzigen.

We gaan morgen Kopenhagen bezoeken!!!
Dus de spullen weer ingepakt, Nola weer op haar plekje geïnstalleerd en hop we hebben er nog +- 200km bij aangeplakt.

In Sorø de handrem erop.
676km gereden vandaag :-)

Morgen nog 73km en dan zijn we in Kopenhagen.
Lekker even door de stad struinen.

Net over de grens gaan we opzoek naar een café of camping, want de halve finale willen we natuurlijk niet missen ;-)

Weltrusten allen
P.s.wanneer we ergens wifi heb zal ik een paar foto's posten

Groetjes Bertrik, Karin en Nola

• 08 Juli 2014 - 21:33

Christa:

Toppie. Veel plezier in Kopenhagen.

• 08 Juli 2014 - 21:40

Willy En Geert Jan:

Leuk zo'n verslag! Een fijne dag in Kopenhagen gewenst, maken jullie een mooie foto van de zeemeermin?
    Hopelijk vinden jullie een goede plek om de voetbalwedstrijd te volgen. Succes.

• 08 Juli 2014 - 22:58

We gaan opzoek ;-) eerst naar een vvv voor een boekje en plattegrondje, daarna de zeemeermin.

• 09 Juli 2014 - 20:03

Mam Nijveen:

Leuk het verslagje. Veel plezier in Kopenhagen. Kijk uit naar de volgende. Mam.

• 09 Juli 2014 - 23:42

Anita:

Rustig daar he??!! Ik vond het erg leuk! Veel plezier morgen (wist niet dat jullie al onderweg waren)
    Doe voorzichtig aan he met de oldtimer!!!

• 09 Juli 2014 - 23:43

Anouk:

Goede reis en veel plezier!!

• 10 Juli 2014 - 09:35

Het ouwe beesie doet het tot nu toe prima ( houden zo ;-) ) af en. Toe aai over de bol